Meer dan 700 professionals uit de retailsector verzamelden zich in Limburg voor een dag vol inspiratie en praktische kennis. Een retailconferentie waar de retailers zelf de klant zijn.
Meer dan 700 professionals uit de retailsector verzamelden zich in Limburg voor een dag vol inspiratie en praktische kennis. Een retailconferentie waar de retailers zelf de klant zijn.
Voor één keer waren de retailers zelf de klant. Meer dan 700 professionals uit de sector verzamelden in Limburg voor een dag vol praktische workshops, inspirerende sprekers en een avondprogramma dat allesbehalve standaard was.
Hood & Tell gaf het event een unieke twist: dansers verkleed als etalagepoppen, een zangeres in dé jurk geïnspireerd op de campagne en spectaculaire acts met vuurspuwers en steltenlopers. Zelfs de presentatie kreeg een creatieve upgrade met onverwachte momenten en originele acts die voor een onvergetelijke sfeer zorgden.
Na een walking dinner en een avond vol verrassingen keerden de gasten huiswaarts met frisse inzichten én energie. Want retailers inspireren doe je door hen zelf in de spotlights te zetten.
Onze zotste ideeën komen tot leven in SuperRaam. Een creatieve hotspot in hartje Hasselt, waar elke dag energie door het gebouw vliegt, de zotste ideeën door het dak gaan en mensen gewoon graag zijn.